איך נקבעים דמי המשלוח?
מרחק נסיעה:  ק״מ
דמי משלוח:  שקלים
מינימום הזמנה:  שקלים
התחברות
ההזמנה שלך
העגלה שלכם עדיין ריקה
סיום הזמנה
ביטול
0525464808
שירות לקוחות/הזמנות
איך נקבעים דמי המשלוח?

דמי המשלוח נקבעים על פי המרחק של כתובת המשלוח מן המסעדה.

אנחנו עושים את מירב המאמצים להשיג לקהל לקוחיתנו את דמי המשלוח הנמוכים ביותר.

אבקת גי׳נגר יבשה

Reading Time: 3 minutes במטבח ההודי, אבקת ג'ינג'ר יבש, הוא תבלין רב-תכליתי וחיוני, הנערץ בשל החמימות המיוחדת והטעם הארומטי שלו. אבקה זהובה זו, המופקת משורש ג'ינג'ר מיובש, היא אבן יסוד במטבח ההודי במשך מאות שנים, ומוסיפה עומק לקארי, תה וממתקים. בין אם מפוזרת לתוך צ'אי מסאלה חריף או משולבת במנות מסורתיות כמו מרק עדשים, גי׳נגר הוא חלק בלתי נפרד מהאוכל ההודי

כותב המתכון / מאמר
אור חרס
Reading Time: 3 minutes

מוצאו של הג׳ינגר

לג'ינג'ר, הידוע מדעית כ-Zingiber officinale, יש היסטוריה שראשיתה למעלה מ-5,000 שנה. יליד דרום מזרח אסיה, במיוחד באזורי הודו וסין, ג'ינג'ר גדל בתחילה ביערות הטרופיים השופעים. מאמינים שהוא בוית לראשונה בתת היבשת ההודית, שם הוא הפך לחלק בסיסי מהתזונה ומהרפואה המסורתית.

טקסטים עתיקים, כמו כתבי האיורוודה ההודיים וכתבי הרפואה הסיניים, מדגישים את משמעותו של הג'ינג'ר הן בשיטות הקולינריות והן בשיטות הטיפוליות. הוא זכה להערכה בזכות יכולתו לסייע לעיכול, להפחית בחילות ולטפל במחלות כמו הצטננות ודלקת פרקים. מהודו, הג'ינג'ר מצא את דרכו למזרח התיכון דרך נתיבי מסחר, שם הוא זכה להערכה רבה ולעתים קרובות נעשה בו שימוש כתבלין ועשב מרפא.

התבלין הפך לנחשק עד כדי סחר בנתיבי התבלינים העתיקים, והגיע לאירופה בתקופה הרומית. באירופה של ימי הביניים, הג'ינג'ר היה יקר כמו זהב, בשימוש לא רק בבישול אלא גם בתכשירים רפואיים שונים. כשהסחר העולמי התרחב, הג'ינג'ר התפשט לאיים הקריביים ולאפריקה, שם הסתגל לאקלים ולמטבחים חדשים.

כיום, הג'ינג'ר גדל באזורים טרופיים ברחבי העולם ונשאר מרכיב אהוב על פני תרבויות מגוונות, מהולל בזכות טעמו החזק והיתרונות הבריאותיים הרבים שלו.

מוצאו של הגינג׳ר

היתרונות הבריאותיים

אבקת ג'ינג'ר יבשה, מציעה שפע של יתרונות בריאותיים, מה שהופך אותה לתוספת חשובה לתזונה. הנה כמה מהיתרונות העיקריים שלו:

  1. עזרה לעיכול: אבקת ג'ינג'ר יבשה ידועה ביכולתה לעורר עיכול. זה עוזר בהקלה על הפרעות עיכול, נפיחות וגזים. התבלין מקדם את הפרשת אנזימי העיכול, ומקל על עיכול חלק יותר.
  2. תכונות אנטי דלקתיות: התרכובות האנטי דלקתיות בג'ינג'ר, , עוזרות להפחית דלקות וכאבים. זה הופך אותו ליעיל לניהול מצבים כמו דלקת פרקים וכאבי שרירים.
  3. הקלה בבחילות: אבקת ג'ינג'ר יבשה נמצאת בשימוש נרחב כדי להילחם בבחילות והקאות. זה יעיל במיוחד לבחילות בוקר במהלך הריון, בחילות תנועה ובחילות לאחר ניתוח.
  4. הקלה על הצטננות ושפעת: תכונותיו המחממות של הג'ינג'ר הופכות אותו לתרופה טבעית להצטננות ושפעת. זה עוזר בהקלה על גודש, כאב גרון ותסמינים נשימתיים אחרים על ידי קידום הפרשת ריר.
  5. מחזקת חסינות: עשירה בנוגדי חמצון, אבקת ג'ינג'ר יבשה משפרת את המערכת החיסונית. צריכה קבועה יכולה לסייע בהגנה על הגוף מפני זיהומים ומחלות כרוניות.
  6. ניהול משקל: ג'ינג'ר יכול לסייע בירידה במשקל על ידי הגברת חילוף החומרים וקידום שריפת שומנים. זה גם עוזר בשליטה בתיאבון ושמירה על רמות סוכר בריאות בדם.
  7. הקלה על כאבים: התכונות משככות הכאב של הג'ינג'ר יכולות להקל על כאבי ראש, כאבי מחזור והתכווצויות שרירים. זוהי אלטרנטיבה טבעית ויעילה לתרופות כאב ללא מרשם.
  8. תכונות אנטי-סרטניות: מחקרים מסוימים מצביעים על כך שלג'ינג'ר עשויות להיות השפעות אנטי-סרטניות, המסייעות להפחית את הסיכון לסוגי סרטן מסוימים על ידי עיכוב צמיחת תאים סרטניים והשראת אפופטוזיס (מוות תאי).

שילוב אבקת ג'ינג'ר יבשה בתזונה שלך, בין אם בתה, קארי או קינוחים, יכול לספק את היתרונות הבריאותיים המשמעותיים הללו, ולקדם את הרווחה הכללית.

הטבה להזמנה ראשונה, מה לא תירשמו?

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

אוכל הודי בשילוב גי׳נג׳ר

ג'ינג'ר, טרי ויבש כאחד, ממלא תפקיד מרכזי במטבח ההודי, ומחדיר למנות את החמימות הארומטית והטעם החזק שלו. הרבגוניות שלו משתרעת על פני שפע של מאכלים אזוריים, מה שמשפר מנות מלוחות ומתוקות.

בצפון הודו, ג'ינג'ר הוא מרכיב מפתח בהכנת תבשילי קארי. ה"צ'יקן קארי" ​​המפורסם מתחיל לעתים קרובות עם בסיס של ג'ינג'ר, שום ובצל, המספק עומק של טעם. "Chole", מנת חומוס פופולרית, נהנית גם מתוספת הג'ינג'ר, שמאזנת את התבלינים החזקים עם החום העדין שלו.

במטבח הדרום הודי, ג'ינג'ר הוא חלק בלתי נפרד מהסמברים והראסאמים השונים, מרקים מסורתיים על בסיס עדשים. "Inji Puli", צ'אטני ג'ינג'ר-תמרינדי חריף מקראלה, מציג את הרבגוניות של הג'ינג'ר ואת היכולת שלו להשתלב עם טעמים אחרים.

ג'ינג'ר משמש גם בתור (תה ג'ינג'ר), משקה אהוב המשלב תה שחור עם ג'ינג'ר ליצירת משקה מרגיע וממריץ המושלם לכל שעות היום.

בהכנות מתוקות, הג'ינג'ר מוסיף מימד ייחודי. "ג'ינג'ר חלווה", קינוח פיוז'ן, משלב את המתוק ההודי המסורתי עם תבלינים של ג'ינג'ר, ויוצר פינוק מענג. "Soont Papdi", סוג של פאדג' ג'ינג'ר, הוא דוגמה נוספת שבה אבקת ג'ינג'ר יבשה זורחת, ומציעה ביס מחמם ומתוק.

היכן לקנות ולהשיג וכיצד לאחסן אותו

זמין בחנויות תבלינים רבות, פחות במכולות הודיות

מאמרים ומתכונים נוספים שיעניינו אותך.

השאירו תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


*

FUTURE ORDERS
פתוח להזמנות עתידיות
(4.91)
199
מידע נוסף
מידע כללי

מסאלה אוכל הודי אותנטי, הינה מסעדת משלוחים, קייטרינג וטייק אווי בלבד

שעות משלוחים
יום ראשון
12:00 - 16:30
יום שני
12:00 - 16:30
יום שלישי
12:00 - 16:30
יום רביעי
12:00 - 16:30
יום חמישי
12:00 - 16:30
יום שישי
12:00 - 16:30
יום שבת
סגור
יצירת קשר
טלפון
וואטסאפ
אימייל
אזורי משלוחי אוכל הודי

תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, קרית אונו, רמת השרון, הרצליה, גני תקווה, גבעת שמואל ראש העין, אלישמע, גני יהודה, גת רימון, הוד השרון, כפר סבר, ירקונה, כפר אז״ר, כפר מל״ל, כפר מע״ש, מגשימים נווה ירק, סביון, עדנים, רמות השבים, רמת אפעל, רעננה, צפון ודרום תל אביב

האתר מאובטח בטכנולוגיית SSL