איך נקבעים דמי המשלוח?
מרחק נסיעה:  ק״מ
דמי משלוח:  שקלים
מינימום הזמנה:  שקלים
התחברות
ההזמנה שלך
העגלה שלכם עדיין ריקה
סיום הזמנה
ביטול
0525464808
שירות לקוחות/הזמנות
איך נקבעים דמי המשלוח?

דמי המשלוח נקבעים על פי המרחק של כתובת המשלוח מן המסעדה.

אנחנו עושים את מירב המאמצים להשיג לקהל לקוחיתנו את דמי המשלוח הנמוכים ביותר.

קרישנהמצ'ריה, גורו היוגה הראשון

Reading Time: 2 minutes Tirumalai Krishnamacharya, המוכר לעתים קרובות כ"אבי היוגה המודרנית", הוא דמות ראשית בעולם היוגה והפילוסופיה ההודית. נולד בשנת 1888 בכפר קטן בקרנטקה, הודו, ההשפעה העמוקה של קרישנמצ'ריה על הפיתוח וההפצה העולמית של היוגה היא חסרת תקדים. חייו היו מרקם עשיר של מסירות, חוכמה וחדשנות. חונך כברהמין בטקסטים קלאסיים ודיסציפלינות שונות תחת מאסטרים ידועים, הוא שילב את ההבנה העמוקה שלו באיורוודה, פילוסופיה ובריאות גופנית כדי לחולל מהפכה בתרגול היוגה.

כותב המתכון / מאמר
אור חרס
Reading Time: 2 minutes

חייו המוקדמים של קרישנהמצריה

לטירומאלאי קרישנמצ'ריה, שנולד ב-18 בנובמבר 1888, בכפר Muchukundapuram בקרנטקה, הייתה ילדות ספוגה במסורות התרבותיות והרוחניות של דרום הודו.

אביו, Sri Tirumalai Srinivasa Tatacharya, היה מלומד מובהק ומתרגל אדוק של המסורת הוואישנאווית, שהשפיע עמוקות על התפתחותו הרוחנית והאינטלקטואלית של קרישנמצ'ריה הצעיר.

מגיל צעיר, קרישנמצ'ריה הפגין כישרון יוצא דופן ללמידה. בגיל חמש הוא החל ללמוד את הוודות והסנסקריט בהדרכת אביו. סביבתו הביתית, המלאה בקריאות טקסטים קדושים ודיונים על פילוסופיה, טיפחה את סקרנותו המולדת והובילה אותו לדרך של למידה וחקר לכל החיים.

מותו המוקדם של אביו הותיר השפעה עמוקה על קרישנמצ'ריה, והגביר את חיפושיו אחר ידע והגשמה רוחנית. אמו תמכה בחינוך שלו, והכירה בפוטנציאל יוצא הדופן שלו.

התשוקה של קרישנהמצ'ריה הצעיר ללמידה הביאה אותו לחפש מורים ומלומדים שונים, ובסופו של דבר הביאה אותו לעיר התוססת בנאראס (ורנאסי). שם, הוא המשיך את השכלתו, התעמק בדקדוק, לוגיקה ודיסציפלינות הודיות קלאסיות אחרות.

העבודה בארמון מייסור

כהונתו של טירומאלי קרישנמצ'ריה בארמון מייסור מסמנת פרק משמעותי בהיסטוריה של היוגה המודרנית. בתחילת שנות ה-30, הוא הוזמן על ידי המהרג'ה של מייסור, קרישנראג'ה וודיאר הרביעי, פטרון של אמנויות ומדעים, ללמד יוגה בארמון. הזדמנות זו סיפקה לקרישנהמצ'ריה את המשאבים והפלטפורמה לשכלל ולהפיץ את תורתו.

קרישנהמצריה בארמון מייסור בשנות ה - 30

בארמון מייסור, קרישנמצ'ריה פיתח גישה שיטתית ליוגה המשלבת תנוחות גופניות (אסנות), טכניקות נשימה (פראניאמה) ומדיטציה.

הוא הדגיש את ההיבטים הטיפוליים של היוגה, התאמת תרגולים לצרכים ולתנאים האישיים. בתקופה זו נולדה מערכת Vinyasa Krama, אשר סינכרנה את הנשימה עם התנועה, סימן היכר של סגנונות יוגה מודרניים רבים.

תורתו של קרישנמצ'ריה משכה קבוצה מגוונת של תלמידים, כולל כמה שיהפכו למאסטר יוגה בולטים בעצמם. בין תלמידיו המפורסמים ביותר היו ב.ק.ס. איינגאר, Pattabhi Jois ו-T.K.V. דסיקכר.

כל אחד מהתלמידים הללו נשא את מורשתו של קרישנהמצריה, והתאים את תורתו למסורות יוגה מובחנות שיזכו להערכה עולמית.

בנוסף להוראה, קרישנמצ'ריה ערך הדגמות, כולל הישגים מדהימים של כושר גופני, כדי לעורר עניין וכבוד ליוגה. עבודתו בארמון מייסור לא רק חידשה את תרגול היוגה בהודו אלא גם הניחה את הבסיס להתפשטותו ברחבי העולם.

באמצעות השיטות החדשניות וההדרכה הייעודית שלו, קרישנמצ'ריה הפך את היוגה למערכת מקיפה של התפתחות פיזית, נפשית ורוחנית, תוך השפעה מתמשכת על קהילת היוגה בעולם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


*

FUTURE ORDERS
פתוח להזמנות עתידיות
(4.91)
199
מידע נוסף
מידע כללי

מסאלה אוכל הודי אותנטי, הינה מסעדת משלוחים, קייטרינג וטייק אווי בלבד

שעות משלוחים
יום ראשון
12:00 - 16:30
יום שני
12:00 - 16:30
יום שלישי
12:00 - 16:30
יום רביעי
12:00 - 16:30
יום חמישי
12:00 - 16:30
יום שישי
12:00 - 16:30
יום שבת
סגור
יצירת קשר
טלפון
וואטסאפ
אימייל
אזורי משלוחי אוכל הודי

תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, קרית אונו, רמת השרון, הרצליה, גני תקווה, גבעת שמואל ראש העין, אלישמע, גני יהודה, גת רימון, הוד השרון, כפר סבר, ירקונה, כפר אז״ר, כפר מל״ל, כפר מע״ש, מגשימים נווה ירק, סביון, עדנים, רמות השבים, רמת אפעל, רעננה, צפון ודרום תל אביב

האתר מאובטח בטכנולוגיית SSL